Dobrodošli na zvaničnu internet stranicu prodavnice Moje Zrno - www.mojezrno.rs, specijalizovane za prodaju proizvoda zdrave hrane.
Podaci o firmi
Pun naziv: Moje Zrno - izmeniti
Adresa: Vojvode Mišića 1a, Veternik
PIB: 000 - izmeniti
Matični broj: 00 - izmeniti
Šifra delatnosti: 4729 – Ostala trgovina na malo prehrambenim proizvodima u specijalizovanim prodavnicama - proveriti
Telefon: 060 400 82 78
Email: info@mojezrno.rs
Način poručivanja
Proizvode možete poručiti jednostavno putem sajta www.mojezrno.rs . Ukoliko imate bilo kakva pitanja tokom poručivanja, slobodno nas kontaktirajte putem telefona ili mejla.
Cene i plaćanje
Sve cene prikazane na sajtu su izražene u dinarima (RSD) i uključuju PDV. Prilikom finalne naplate, Vaš račun će biti zadužen za ukupan iznos porudžbine sa uračunatim porezom i cenom dostave. Sva plaćanja se vrše isključivo u lokalnoj valuti – dinar (RSD).
Zaštita privatnosti korisnika
Moje Zrno se obavezuje da će čuvati privatnost svih svojih kupaca. Prikupljamo samo osnovne podatke neophodne za obradu porudžbine i unapređenje usluge u skladu sa zakonom.
Podaci su dostupni samo zaposlenima i partnerima kojima su nužni za obradu narudžbine i dostavu, i svi su obavezani da čuvaju poverljivost istih.
Reklamacije i povrat robe
Kupac ima pravo na povrat robe u sledećim slučajevima:
- isporučena roba je oštećena ili neispravna,
- isporučena roba ne odgovara porudžbini.
U slučaju opravdane reklamacije, kupac ima pravo na zamenu proizvoda ili povrat novca. Troškove povrata u ovim slučajevima snosi Moje Zrno, ukoliko se utvrdi da oštećenje nije nastalo krivicom kupca.
Reklamacije možete prijaviti putem mejla info@mojezrno.rs, uz obavezan opis problema i fotografije/video zapisa koji ilustruju reklamaciju.
Otkazivanje porudžbine
Ukoliko želite da otkažete porudžbinu, molimo da nas kontaktirate što je pre moguće, pre slanja paketa. U suprotnom, smatraćemo da je porudžbina potvrđena i bićete zaduženi za ukupan iznos na dan dostave.
Dostava robe
Dostavu vršimo putem kurirskih službi. Rok isporuke je najčešće 2–3 radna dana, u zavisnosti od lokacije.
Kupac je dužan da prilikom preuzimanja pregleda pošiljku. Ukoliko je ambalaža oštećena, molimo da paket ne preuzimate i da nas odmah kontaktirate.
Kontrola pošiljke
Nakon prijema robe, molimo Vas da odmah proverite da li pošiljka odgovara Vašoj narudžbini. Reklamacije se prihvataju samo uz dostavljenu dokumentaciju (fotografije/video + opis) na mejl info@mojezrno.rs.